Tłumacz

poniedziałek, 14 października 2013

Prolog Części 2

I tak oto czeka mnie trzeci i ostatni rok w liceum... Czas na planowanie studiów, szukanie pracy, robienia kawałów... Ale także na podejmowanie poważnych decyzji, co do mojego życia. Rok temu poznałam Harrego, i po prostu : zakochałam się. Nie mogłam nazwać tego nastoletnią miłością. To był prawdziwy związek, bez którego nie wytrzymałabym całej drugiej klasy. Harry Styles - Dziewiętnastoletni przystojniak, na widok którego mdleje połowa dziewczyn. Zawsze miał powodzenie u kobiet, ale jednak oddał swoje serce mi, dziewczynie z samorządu. Szczerze? Byłam cholernie o niego zazdrosna, ale nigdy nie potrafiłam się do tego przyznać. Udawałam, że nie obchodzą mnie jego znajomości z innymi kobietami, lecz wręcz przeciwnie : Miałam ochotę załatwić pierwszą lepszą laskę, jeśli zaczęłaby zarywać do niego i wysyłać mu jednoznaczne sygnały. Minął długi czas, nim uwierzyłam Harremu i po usłyszeniu pierwszego " Kocham Cię ", byłam pewna, że jest to chłopak idealny.
Ale ja, to ja. Taka już byłam i nigdy się nie zmienię, ale nigdy nie spodziewałabym się, że na ostatnim roku, role się odwrócą i  Harry oskarży mnie o najgorsze :

Zdradę.




---------------------
Prolog dla części 2 :) Za chwilę wstawię rozdział pierwszy :)

Komentujcie <3

Milly <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest moją zachętą do dalszego pisania :) <3