Tłumacz

sobota, 12 października 2013

Epilog

Moje życie jednak miało sens. Szczęście jakie mnie spotkało, trafiało się jak jeden do miliona. Los płatał mi różne figle, ale nigdy nie wychodził z bitew zwycięsko. Gdyby nie osoby, które były przy moim boku i nie pozwalały się poddawać, nie poradziłabym sobie :

Georgia - Przyjaciółka na wieki, wieków. Nigdy o niej nie zapomnę.


Ellie - Ta kobieta wzięła mnie pod swoje skrzydła po śmierci mamy, dała lokum i kazała spełniać marzenia.


I on.


Harry Styles... Moja najmniejsza myśl o nim, przyprawiała mnie o przyjemne dreszcze... To była moja bratnia dusza. Uczyliśmy się od siebie nawzajem : Ja od niego szaleństwa i luzu, a on ode mnie pokory i pokazywania uczuć. Najwyraźniej nasze lekcje dały takie, a nie inne efekty...
Mieliśmy wzloty i upadki. To czyniło nas jeszcze silniejszymi i wytrwałymi. Pierwsze spotkanie podczas pierwszego dnia szkoły, pierwszy pocałunek u niego na domówce, pierwsza potańcówka... Seks. Było tych rzeczy naprawdę dużo. Kochałam go. Kochałam go jak cholera i nie chciałam nikogo innego. To on odmienił moje życie i to jego pragnęłam z całego serca. Jedno spotkanie zmieniło nasze życie. Jak kiedyś powiedział mi któregoś dnia : " Na pewno los zgotował dla nas coś wyjątkowego. "

Nie wiedziałam, że te słowa okażą się w stu procentach prawdziwe.

------------------------
Oto epilog. :) Mam nadzieję, że się wam podobał. :D Jak myślicie, co się w stanie w drugiej części? Może to tym razem odwrócą się role, i Harry stanie się zazdrośnikiem? Na sto procent pojawi się reszta chłopaków z 1D, więc będzie się działo. :D <3


8 komentarzy
.
.
.
.
.
.
.
Prolog i nowy rozdział, kochani! Dwa w jednym! Postarajcie się, moi czytelnicy! :D <3


Komentujcie <3

Milly <3

10 komentarzy:

  1. Aww... Ten blog jest bisty obserwuje go i zakochałam sie w nim od początku! Pisz dalej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz szybko dalej bo nwm co mam ze soba zrobic!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz szybko nie moge się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejojejojej ♥ Ja czytam, jestem, czekam ;*

    xoxox

    // Hazzowa Kotka ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie dodawajcie komentarze bo dla autorki to zacheta do pisania a my wtedy prawdopodobnie bedziemy mogli szybciej przeczytac nowy rozdzial!!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  7. aawwww <333 absolutnie świetne opowiadanie!!! genialne, nie mogędoczekaćsię następnej części <3

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na nowy rozdział :) http://blue696969.blogspot.com/ i kocham ten blog :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest moją zachętą do dalszego pisania :) <3