Tłumacz

czwartek, 12 września 2013

Powrót :)

Witam was moi kochani czytelnicy, mam nadzieję, że o mnie o i blogu nie zapomnieliście :D

Przepraszam was, że tak długo nie wstawiałam żadnego postu, ale wiecie... Jestem w drugiej klasie gimnazjum : wiele nowych rzeczy do nauczenia i takie tam... Ale czas na pisanie znalazłam i przygotowałam dla was wiele ekscytujących i pełnych wrażeń rozdziałów. :-) Macie jakieś podejrzenia co może się stać? Piszcie w komach, bo jak dla mnie ( przynajmniej ja tak sądzę ) nikt nie czyta mojego opowiadania. ;( Mam nadzieję, że się mylę. ;)

Do zobaczenia wkrótce :*

Komentujcie <3

Milly <3

1 komentarz:

  1. Widzę, że nie skomentował więc będę pierwsza XD Notka z początku września, ale co mi tam XD dzisiaj znalazłam twojego bloga i muszę przyznać, że strasznie się wkręciła. Czytam twojego bloga i od dzisiejszego dnia będę odwiedzać go codziennie XD


    Także zapraszam do mnie. http://nobody-campares-to-u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest moją zachętą do dalszego pisania :) <3