Tłumacz

piątek, 16 sierpnia 2013

Libster Award *_*

Kochani, zostałam nominowana przez http://directionerandbelieberequalsme.blogspot.com/  
do Libster Award, za co im serdecznie dziękuję :* <3. 

Blogi nominowane przeze mnie :) 


Gratuluję nominowanym blogom :D

Oto odpowiedzi na pytania :)

1. Którego chłopaka z 1D  lubisz najbardziej ?
Odp. Kocham ich wszystkich jednakowo, ale najbardziej Louis'a :* 

2.Masz ich płytę ?
Odp. Nie, bo moja mama nie chciała mi kupić. ;/ 

3.Ulubiona piosenka z Take Me Home ?
Odp. Summer Love i C'mon C'mon :)

4.Hobby ?
Odp. Taniec i pisanie :D


5.Ile masz lat ?
Odp. Skończone 14 :)

6.Gdzie chciałabyś koncert w Polsce ? 
Odp. W Wawie lub Gdańsku, bo wtedy mam najbliżej :) 

7. Przyznajesz się do lubienia 1D ?
Odp. Taak! :)

8.Jeśli miałabyś wybór spotkać się z jednym z nich to z którym ?
Odp. Z Louis'em :P 

9.Jaka byłaby twoja reakcja gdybyś spotkała chłopaków na ulicy ?
Odp. Zamarłabym *_*

10.Jak sądzisz ? Do kiedy będziesz lubić One Direction ?
Odp. Nie wiem, aby jak najdłużej :3



Pytania ode mnie dla was :)
1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka 1D?
2. Masz jeszcze innych idoli, oprócz One Direction?
3. Należysz do jakiś fandomów?
4. Ulubiony przedmiot? xd
5. Czy chciałabyś pojechać na koncert chłopaków?
6. Gdyby któryś z chłopaków zaprosił Cię na obiad lub na kawę, co byś zrobiła?
7.Co sądzisz o nowej " niby " dziewczynie Liam'a? Popierasz ich?
8. Wierzysz w Larrego?
9. Który z nich to Twój ulubieniec?
10. Chciałabyś, by przyjechali do Polski?
Kilka newsów :)


1. Postaram się dodać następną część już w tym tygodniu :)
2. Prawdopodobnie znów założę nowego bloga, bo dostałam natchnienia :)
Milly <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest moją zachętą do dalszego pisania :) <3